CookView® vă permite să verificați preparatele din cuptor, chiar și atunci când nu vă aflați în bucătărie. Camera integrată a cuptorului dvs. inteligent vă va ajuta să obțineți preparate gătite perfect – chiar și de la distanță. Această funcție este disponibilă numai pentru anumite modele de cuptoare AEG.
Ce este camera CookView® și de ce ar trebui să o folosiți?
Camera CookView® este integrată în mânerul ușii cuptorului, cu fața spre cavitatea cuptorului. Aceasta vă permite să monitorizați procesul de gătit fără a fi nevoie să vă deplasați fizic până în bucătărie și să deschideți ușa cuptorului pentru a verifica preparatul. Acest lucru este ideal dacă doriți să plecați din bucătărie, dar trebuie să urmăriți gătirea preparatului dvs. ca să vedeți când este gata.
Modul de utilizare al camerei pentru cuptor CookView®
Pași necesari:
1. Asigurați-vă că ați instalat aplicația AEG pe smartphone și că ați conectat cuptorul la aceasta. Dacă nu v-ați conectat deja cuptorul, începeți prin a face acest lucru.
2. Asigurați-vă că ați conectat cuptorul la rețeaua Wi-Fi.
Accesarea camerei:
Începeți să gătiți așa cum ați proceda de obicei. Pe parcursul procesului de gătit, puteți accesa camera prin intermediul aplicației. Veți putea vedea live procesul de gătire din cuptor.
Sfaturi și sugestii
- Salvați o fotografie făcută cu camera, partajați-o și cu alte persoane și actualizați modul de vizualizare a camerei. Aceste funcții sunt disponibile în modul de vizualizare a camerei.
- Dacă bucătăria dvs. este foarte luminoasă, reflexiile datorate sticlei ușii cuptorului pot îngreuna captarea imaginilor. În acest caz, utilizați apărătoarea pentru cameră inclusă pentru a împiedica reflexia luminii și a îmbunătăți calitatea imaginii. Pentru a o monta, introduceți apărătoarea camerei între geamul ușii și mâner, în poziția centrală. Sprijiniți cârligele mai lungi de ușă și pe cele mai scurte de spatele mânerului.
- Dacă imaginea captată de cameră nu este complet vizibilă în aplicație, asigurați-vă că mânerul ușii/camera nu este acoperită și că aveți cuptorul conectat la rețeaua Wi-Fi. Dacă problema este legată de rețeaua Wi-Fi și persistă în continuare, mutați routerul cât mai aproape de cuptor sau instalați un repeater Wi-Fi pentru a îmbunătăți semnalul routerului.
Pentru mai multe informații despre modelul dvs. de cuptor, consultați manualul de utilizare. Puteți consulta manualul de utilizare aici.
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum să utilizați aplicația AEG împreună cu cuptorul dvs. inteligent, apăsați aici.