NOTIFICARE IMPORTANTĂ PRIVIND SIGURANŢA: AEG FX9
Atenție! Grupul Electrolux (deținătorul brand-ului AEG) nu comercializează aspiratoare AEG în România, dar produsele comandate de la magazine online din stăinătate sau achiziționate din afara țării pot fi utilizate și în România. Dacă dețineți un astfel de aspirator vă rugăm să citiți și să verificați dacă acest aparat electrocasnic se află pe lista celor afectate.
Electrolux solicită ca proprietarii de aspiratoare fără fir AEG FX9 cu anumite numere de serie să înceteze imediat utilizarea aparatului, din cauza unei posibile probleme de siguranță.
Motivul este o problemă apărută la o componentă utilizată în produs, care în anumite circumstanțe poate cauza supraîncălzire și poate duce la incendierea aspiratorului. Supraîncălzirea este considerată un risc major care poate produce un incendiu ce se poate răspândi la materialul inflamabil adiacent.
Proprietarii modelelor afectate sunt rugați să contacteze Call Center-ul Electrolux România pentru a obține instrucțiuni despre cum să returneze produsul și pentru a afla despre opțiunile de soluții disponibile pentru consumatori (de exemplu, înlocuirea produsului).
Până în prezent, nu au fost raportate vătămări corporale sau daune materiale. Cu toate acestea, deoarece siguranța consumatorilor este prioritatea noastră numărul unu la Electrolux, luăm această problemă foarte în serios. Am decis să rechemăm imediat toate produsele afectate din această gamă.
Sunt afectate următoarele loturi de produse:
Poți verifica acest lucru examinând modelul, numărul produsului (PNC) și numerele de serie (SN). Acestea se găsesc pe o etichetă plasată în spatele unității ciclonice a aspiratorului.
Atunci când contactezi Call Center-ul Electrolux România, trebuie să ai la îndemână următoarele informații:
- Modelul aparatului
- Numărul PNC
- Numărul de serie
Informațiile pot fi găsite pe plăcuța cu datele tehnice.
Dacă deții un produs cu numerele de serie/numerele de produs respective, trebuie să încetezi imediat utilizarea aparatului, să îl ții separat de stația de încărcare și să scoți ștecherul stației de încărcare din priza electrică de perete.
Dacă modelul și numărul produsului (PNC) se potrivesc și dacă se încadrează în intervalul de numere de serie (SN) enumerate mai sus și nu ai fost încă contactat de Call Center-ul Electrolux România, te rugăm să suni la 021 9913, unde vei primi instrucțiuni despre cum să returnezi produsul și cum să fii compensat în mod corespunzător pentru returnare.
Important: Produsele cu alte numere de serie din gama AEG FX9 nu sunt afectate. Alte produse AEG, inclusiv orice alte modele de aspiratoare, nu sunt afectate.
Ne cerem scuze pentru orice potențială neplăcere.