Problemă:
- Aparatul nu poate fi activat/nu funcționează
- Funcţionează numai două zone de gătit
- Pe afişajul aferent puterii apare codul de eroare E3 sau E311 sau E312 (în unele cazuri sunt emise şi semnale/bipuri)
- Pe afişajul setărilor de putere apare codul de eroare E8 sau E822.
- Plita arde/declanşează siguranţa
Se aplică la:
- plitele integrate cu inducţie
- aragazurile independente cu plită cu inducţie
Rezolvare:
În cazul unei instalări noi, problemele mai sus menţionate indică, de obicei, că aparatul nu a fost corect instalat.
Notă: O nouă instalare implică una dintre următoarele:
- Un aparat nou este conectat pentru prima dată la sursa de alimentare electrică.
- Aparatul este conectat la o priză diferită.
1. Verificaţi dacă priza este sub tensiune.
- Verificaţi dacă priza este sub tensiune prin conectarea unui alt aparat şi constatarea dacă funcţionează cum este de aşteptat.
- Dacă priza nu funcţionează adresaţi-vă unui electrician autorizat pentru a rezolva problema
2. Verificaţi siguranţa pentru a identifica eventualele erori.
Verificați dacă siguranța este cauza defecțiunii. Dacă siguranţele se declanşează în mod repetat adresaţi-vă unui electrician calificat
3. Contactaţi electricianul calificat care a instalat aparatul.
4. Contactați un centru de service autorizat.
Dacă recomandările de mai sus nu rezolvă problema recomandăm să solicitaţi intervenţia unui tehnician de service.
Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateţi produsul din priză şi nu-l cuplaţi până când nu sunteţi sigur că este în regulă s-o faceţi.