Erori la instalaţia plitei cu inducţie

Ultima actualizare 09.12.2019 13:31

Problemă:

  • Aparatul nu poate fi activat/nu funcționează
  • Funcţionează numai două zone de gătit
  • Pe afişajul aferent puterii apare codul de eroare E3 sau E311 sau E312 (în unele cazuri sunt emise şi semnale/bipuri)
  • Pe afişajul setărilor de putere apare codul de eroare E8 sau E822.
  • Plita arde/declanşează siguranţa

Se aplică la:

  • plitele integrate cu inducţie
  • aragazurile independente cu plită cu inducţie

Rezolvare:

În cazul unei instalări noi, problemele mai sus menţionate indică, de obicei, că aparatul nu a fost corect instalat.

Notă: O nouă instalare implică una dintre următoarele:

  • Un aparat nou este conectat pentru prima dată la sursa de alimentare electrică.
  • Aparatul este conectat la o priză diferită.

1. Verificaţi dacă priza este sub tensiune.

  • Verificaţi dacă priza este sub tensiune prin conectarea unui alt aparat şi constatarea dacă funcţionează cum este de aşteptat.
  • Dacă priza nu funcţionează adresaţi-vă unui electrician autorizat pentru a rezolva problema

2. Verificaţi siguranţa pentru a identifica eventualele erori.

Verificați dacă siguranța este cauza defecțiunii. Dacă siguranţele se declanşează în mod repetat adresaţi-vă unui electrician calificat

3. Contactaţi electricianul calificat care a instalat aparatul.

4. Contactați un centru de service autorizat.

Dacă recomandările de mai sus nu rezolvă problema recomandăm să solicitaţi intervenţia unui tehnician de service.

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateţi produsul din priză şi nu-l cuplaţi până când nu sunteţi sigur că este în regulă s-o faceţi.


Solicitaţi asistenţă service
Solicitaţi asistenţă service

Aveţi o problemă cu aparatul dumneavoastră electrocasnic pe care nu o puteţi rezolva singur(ă)? Contactaţi Call Center-ul și solicitaţi o intervenţie service.