Plita indică mesajul de eroare E2

Ultima actualizare 10.12.2019 16:53

Problemă: 

  • Plita indică mesajul de eroare E2 

Se aplică la: 

  • plitele integrate cu inducție 
  • plita ceramică integrată 

Rezolvare: 

1. Deconectați aparatul de la curent cel puțin 30 de secunde. 

Reconectați-l și porniți-l din nou  

2. Contactați un centru de service autorizat.  

Dacă sfaturile de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați o vizită a unui tehnician de service.    

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateţi produsul din priză şi nu-l cuplaţi până când nu sunteţi sigur că este în regulă s-o faceţi.  

Cauză: 

  • Mesajul de eroare E2 indică o eroare a plitelor cu inducţie şi aprindere pe LED şi o eroare a senzorului de temperatură a aparatelor teppan yaki.

 

Solicitaţi asistenţă service
Solicitaţi asistenţă service

Aveţi o problemă cu aparatul dumneavoastră electrocasnic pe care nu o puteţi rezolva singur(ă)? Contactaţi Call Center-ul și solicitaţi o intervenţie service.