Ce informaţii sunt necesare înainte de a contacta un centru de service autorizat? Unde este situată plăcuţa cu date tehnice?

Ultima actualizare 21.02.2024 13:32

Problemă

  • Ce informaţii sunt necesare înainte de a contacta un centru de service autorizat? 
  • Unde este situată plăcuţa cu date tehnice? 
  • Ce informaţii conţine plăcuţa cu date tehnice?

Produs

  • aparatele naţionale fabricate de Electrolux Group

Soluţie

1. Vă rugăm să aveţi la îndemână următoarele materiale atunci când ne contactaţi.

Aceste informaţii se găsesc pe plăcuţa cu datele producătorului:

Plăcuţa cu date tehnice conţine numărul modelului, numărul produsului /PNC, ELC şi seria. 

1. Numărul modelului

2. Codul numărului de produs (PNC) 9xx xxx xxx

3. Codul ML

4. Număr de serie




2. Locațiile plăcuțelor cu date sunt după cum urmează:

Microunde:

Pe spatele aparatului


Hotă de bucătărie: 

lângă motor, în spatele filtrului 


Cuptor / Aragaz :

În jurul cavității ușii

Maşină de spălat (încărcare frontală):

În spatele ușii aparatului sau în spatele ușii filtrului

Maşină de spălat (încărcare superioară):

În spatele ușii aparatului sau în spatele ușii filtrului

Uscător de rufe:

În spatele ușii aparatului

Aspirator:

sub aparat


Maşină de spălat vase: 

pe colţul uşii aparatului 

Plita:

sub aparat

(Pentru plitele cu inducție și ceramică, de asemenea, în manualul de utilizare)

Congelator/frigider/combină frigorifică: 

În interior, pe laterală


Congelator tip ladă: 

sub uşa aparatului

Descărcaţi manualul
Descărcaţi manualul

Nu mai găsiţi manualul venit cu produsul dumneavoastră? Descărcaţi versiunea digitală.

Solicitaţi asistenţă service
Solicitaţi asistenţă service

Aveţi o problemă cu aparatul dumneavoastră electrocasnic pe care nu o puteţi rezolva singur(ă)? Contactaţi Call Center-ul și solicitaţi o intervenţie service.