Uscătorul de rufe afișează codul de eroare E20 sau C2 sau emite 2 semnale sonore/2 aprinderi intermitente

Ultima actualizare 11.12.2019 09:13

Problemă:

  • Uscătorul de rufe afișează codul de eroare E20 sau C2 sau emite 2 semnale sonore/2 aprinderi intermitente
  • Acest lucru indică o problemă cu scurgerea, pompa sau software-ul.

Se aplică la:

  • Uscătoarele ventilate
  • Uscătoarele cu condensator
  • Uscătoarele cu pompă de căldură

Rezolvare:

1. Verificați dacă furtunul de evacuare externă este conectat corect la o scurgere (dacă este cazul).

  • Pentru a pompa apa direct într-o scurgere, conectați un furtun de evacuare externă la uscătorul cu condensare.
  • Aveți un furtun roșu sau verde în partea de sus din spatele uscătorului.
  • Acesta trebuie scos și extins.
  • Apa nu va mai curge în rezervorul de apă, ci va curge direct în scurgere.


2. Verificați dacă furtunul de scurgere nu este răsucit sau înfundat și dacă nu a format bucle (dacă este cazul).

  • Pentru a evita răsucirile, scurtați lungimea furtunului pentru ca acesta să atârne liber în scurgere.
  • Dacă nu procedați astfel, poate să apară un cod de eroare sau o scurgere de apă.


3. Resetaţi aparatul

  • Scoateţi ştecherul din priză, aşteptaţi 30 de secunde apoi introduceţi ştecherul din nou în priză (acelaşi rezultat poate fi obţinut folosind un comutator de siguranţă). 
  • După conectarea aparatului la priză, porniți-l și selectați un program.


4. Contactați un centru de service autorizat

Dacă sugestiile de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați o vizită a unui tehnician de service.

Notaţi codul de eroare raportat şi precizaţi-l atunci când solicitaţi un tehnician. Această acţiune nu va rezolva problema, dar îl va ajuta pe tehnician să identifice cauza problemei.

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateţi produsul din priză şi nu-l cuplaţi până când nu sunteţi sigur că este în regulă s-o faceţi.

Solicitaţi asistenţă service
Solicitaţi asistenţă service

Aveţi o problemă cu aparatul dumneavoastră electrocasnic pe care nu o puteţi rezolva singur(ă)? Contactaţi Call Center-ul și solicitaţi o intervenţie service.